Twin Towers.

Zaterdag 11 september 2011stond ik met een ingezonden stuk op de voorpagina van het A.D.

Lieve Anne-Sarah,

Het staat mij in het geheugen gegrift, de aanslagen van 11 September in Amerika. Volgende week wordt je 10 jaar en elk jaar op jouw geboortedag wordt ik herinnerd aan het feit dat er toen twee vliegtuigen in de Twin Towers vlogen.... 11 September braken de vliezen. Je bent het zat in mijn buik.
Tegen de avond worden de weeën heftiger maar je neemt de tijd en toen ik op de bank zit om de zoveelste wee op te vangen zie ik op CNN dat er een vliegtuig in de een van de Twin Towers vliegt.....
Binnen in mij wil een klein mensje geboren worden en op t.v. duizenden kilometers verderop ,zag ik mensen tot hun dood vallen.... Wat een paradox.
De hele avond en nacht kijk ik naar de t.v. met het idee dat ik naar een film kijk en ondertussen gaan de weeën door. Toen bedacht ik mij dat je niet vandaag geboren kan worden!!! , niet op zo'n vreselijke dag met terreur en dood aan de overkant van de oceaan.......
Gelukkig neem je de tijd en ben je 12 september 2001 om 14.00uur geboren.....
Nog steeds gedenken wij samen met jouw elk jaar op jouw verjaardag die vreselijke gebeurtenis in Amerika en denken wij aan jouw leven wat toen begon en aan de levens die toen zijn geëindigd.

Je moeder