Pak een zakdoek!!

Naar aanleiding van een nieuwsitem in het AD over dames van lichte zeden heb ik een reactie geplaatst...
Naar aanleiding van mijn reactie reageerden  twee verbolgen heren, onderstaande reactie van mij op die heren is jammer genoeg niet geplaatst maar wil jullie het niet onthouden....


Beste redactie,

Vanmorgen las ik de beide reacties van Dhr. Gerritse uit Bilthoven en Eric uit Alphen aan de Rijn op mijn ingezonden stuk over het verbod van hoerenlopen en de daarbij komende eigen verantwoordelijkheid van mannen m.b.t. eigen seksualiteit .
Er rees enige twijfel om weer... te reageren maar omdat deze twee heren het schoolvoorbeeld zijn van verwende mannetjes ga ik toch reageren. Zij leggen weer de verantwoordelijkheid bij de buitenwereld en niet bij zich zelf.
“De sociale omgeving, de vrouw/ echtgenote ,de behoeftes, de kerk, de andere mannen….in het kort de hele Wereld heeft het gedaan. Boehoe!!
Met andere woorden: “ Ik ben een arme man die niet kan nadenken, die geen normen en waarden kent, die net als een dier afhankelijk is van zijn primaire behoeftes en niet zelf kan nadenken en zich zelf ,als het nodig is, in het nekvel kan pakken!”
“Jongens , we zijn mensen!!” Mensen kunnen nadenken!! Ik weet niet of je het weet maar wij hoeven niet meer als een dier achter onze , je weet wel, aan te lopen!!
Ondertussen denk ik dat ik een zere plek heb geraakt met mijn reactie, want, o wee ,als er nog meer vrouwen van zich laten spreken…….dat zou voor deze groep verwende "kinderen" een ramp zijn!! Moeten ze ineens nadenken en zichzelf beheersen en rekening houden met…..
Wat mij betreft ben je uiteindelijk dan pas een echte kerel!